pOk_tOk sUmMaT

My photo
Assalamualaikum.... Nape korang tgok aku smcam jew???? korang igt aku ni summat kew???haah,mmg aku summat.. korang jelez kew kalau aku summat??? Fuhh,mcm bnyak persoalan jew..aku sndri ke yg kne jawab nie???huhu soklan lagi..... kalau mcm ni cmne aku x bleh summat...adoiisss@#$%^&*&%$$##$$

Saturday, February 5, 2011

Mesir,Mesir,Mesir.....

1. Mansurah, Tanta, Zagazig setakat ni masih aman.  2. Semua laluan keluar dari Mesir adalah melalui jalan udara, jalan laut telah dibatalkan.  3. Mansurah telah dikosongkan, semua pelajar telah bergerak ke Iskandariah.  4. Universiti Mansurah masih lagi enggan melanjutkan cuti (secara rasmi).  5. Semua pelajar Malaysia di Iskandariah dikumpulkan di bangunan MARA, keadaan di Bangunan MARA masih terkawal.  sumber: Muhammar Amin Abd Yasin, Tahun 5 Mansoura Manchester, Faculty of Medicine  Berkhidmat untuk Negara,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tEnTaNg aKu

pHoToGrAfY